Ledere der bruge PR $$ fornuftigt

Hvis du er en afdeling, afdeling eller et datterselskab manager, er dit budget en værdifuld besiddelse, uanset om du arbejder for en virksomhed, en non-profit eller en forening. Så hvorfor står ved mens din pr team tilbringer for meget tid og skat på taktik som pressemeddelelser, kolonne nævner og brochurer? Især når du kunne bruge en aggressiv PR blueprint for at overtale dine vigtigste udenfor publikum til din måde at tænke, så Flyt dem til at træffe foranstaltninger, der fører til din succes?
Den gode nyhed er, at aggressiv blueprint skinner PR spotlight direkte på dem uden for grupper af mennesker, der har en stor indflydelse på hvor vellykket du vil være – nemlig, på din vigtigste eksterne målgrupper. Det læser denne måde: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Kig på former for adfærd, der er muligt at bruge sådan en blåstempling. En stor hoppe op i kapitalindskud, øget medlemskab forespørgsler, nye perspektiver viser, flere aktuelle køb og endda gentager Køb forekommende, og endda nye forslagene til joint ventures.
Udgifterne din PR $$ klogt indebærer, at du får seriøs omkring din pr ved at ændre fokus fra kommunikation taktik til en brugbar plan for at nå dem uden for grupper af mennesker med en stor sige om, hvor godt du vil være. Jeg henviser naturligvis til de vigtigste eksterne målgrupper af jeres.
Hvad de synes om dig, alligevel? Spørg din PR personale hvorfor de tror det er vigtigt for dig? Forhåbentlig, de er enig, target publikum opfattelser normalt fører til adfærd, der kan hjælpe eller hindre dig i at nå din operationelle mål. Med andre ord, er din PR team styret af solid fundamentals i stedet for mekanik ligesom særlige begivenheder og kommunikation taktik?
Dernæst beslutter sammen, så prioritere præcis hvilke eksterne målgrupper har mest indflydelse på din drift, og lad os gøre noget arbejde på publikum øverst på denne liste.
Da du skal overvåge opfattelser ved at interagere med medlemmer af denne målgruppe, kan du vælge at slutte din PR folk som de stille nogle gennemtrængende spørgsmål: “kender du noget om os? Hvordan synes du om vores tjenester og/eller produkter? Har du haft nogen kontakt med vores folk? Det virkede til din tilfredshed?”
Husk at du også kan ansætte en professionel undersøgelse firma til at interagere med medlemmer af din målgruppe. Kun Ulempen her er de betydelige omkostninger, der er involveret i at tage denne rute versus ved hjælp af din egen PR-folk, der som bekendt er allerede indenfor den opfattelse og adfærd.
Enten måde, mens opfattelsen overvågning indsats skrider, skal alle spørgere Vær på vagt til misforståelser om din enhed, samt unøjagtigheder, overdrivelser, rygter eller falske antagelser. Og holde øje med undvigende og tøvende svar på dine spørgsmål.
Når alle svarene er i hånd, er du klar til at etablere dit pr mål, således fastsætte hvad der skal korrigere mest. Og det kan godt være at rydde op en potentielt skadelige misforståelse, nedskyde et ondt rygte eller tydeliggøre denne vildledende overdrivelse.
Nu, hvordan du nå det nye mål? Den rigtige strategi er, hvad du har brug for og det betyder en af disse: skabe opfattelse hvor der kan ingen være overhovedet, ændre denne offensive udtalelse/opfattelse, eller forstærke en eksisterende perception. Men sørg for, at strategien du vælge passer naturligt med dit PR mål.
Du har stadig brug for en meddelelse, der vil rette/ændre den negative opfattelse, der dukkede op under din overvågning aktivitet blandt medlemmer af din målgruppe. Det skal være et overbevisende budskab, som er helt troværdigt og en, der forklarer, hvorfor den fejlende opfattelse er enten forkert eller urimelig. Meddelelsen skal fremlægges klart, fordi du ønsker at ændre, hvad folk tror på en måde, der fører til målet publikum adfærd du har brug for at nå dine mål for enhed.
Heldigvis er levere meddelelsen til dem, der har brug for at høre det og læst det en enkel sag. Du har en reel række kommunikation taktik til at hjælpe dig fra indlæg, frokost præsentationer, interviews med medier og e-mails til nyhedsbreve, facilitet ture, brochurer og elektroniske tidsskrifter. Bare være visse taktik du bruger har en god tradition for at nå personer svarende til dem, der udgør din målgruppe. For ikke for at gøre for meget opmærksom på den oprindelige misforståelse, kan din PR team ønsker at levere den korrigerende meddelelse som en del af forskellige præsentationer til target publikum medlemmer i stedet for at risikere en høj profil, pressemeddelelse transmission.
Nu, for at vise programmet fremskridt, du og dit team skal igen overvåge opfattelser blandt målgruppen ser nøje for tegn på at din besked og taktik har flyttet disse opfattelser mod dine synspunkter.
Selvfølgelig, for at fremskynde processen, kan du altid tilføje nye kommunikation taktik til mix og øge deres frekvenser.
Endelig, på dette punkt, skal du være beroliget, din nye pr indsats har (1) overtalt din vigtigste udenfor publikum til din måde at tænke, (2) flyttede dem til at træffe foranstaltninger fører til din succes, derfor (3) at hjælpe opnå din afdeling, division eller datterselskab mål.
udgangen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *